18 вересня в Ужгородському пресклубі відбулася зустріч із чеським фотографом, документалістом Станіславом Крупарем.
18 вересня в Ужгородському пресклубі відбулася зустріч із чеським фотографом, документалістом Станіславом Крупарем.
Поліна Моруга, студентка 3-го курсу кафедри журналістики, взяла участь у семестровому обміні за програмою Erasmus+ – навчалася в Загребському університеті в Хорватії.
Що може бути кращим, ніж початок нового етапу в житті, особливо коли цей етап пов’язаний із новими знаннями, викликами та пригодами?
«Більшість тем, із якими працюють регіональні журналісти, стосуються військових та воєнних подій. У зв’язку з цим медіа стали приділяти менше уваги уразливим групам населення», – висновкують соціологи ГО «Інститут соціальних досліджень і політичного аналізу», проаналізувавши результати опитування медійників у різних регіонах України.
Інтерв’ю з деканом філологічного факультету, професором кафедри журналістики, який любить науку, обожнює внучку та вміє посміятися над собою.
Наближається час, коли наші серця сповнені радістю й очікуванням дива. Хоч під час війни свята сприймаються зовсім по-іншому, ми не перестаємо вірити в краще.
24 лютого 2022 року, 5.30. Спалах, незрозумілість, розгубленість, страх…Ми ніколи не забудемо той день. Кожний українець має власну історію, пов’язану з цим днем.
Вікторія Бакош більше чотирьох років займається порятунком безпритульних чотирилапих, працює в ГО «Волонтери Закарпаття».
Чи можна поєднувати навчання з підробітком? Студенти розмірковують над цим питанням із першого курсу...
Студенти 1-ого і 2-ого курсів спеціальності «Міжнародна журналістика» відвідали психологічно-просвітницький простір «Дерево мого життя». Тематика зустрічі стосувалася правил та етикету спілкування з військовослужбовцями.
Тетяна Лесюк – талановита особистість, яка розпочинала свій шлях журналіста з університетської газети «Погляд».
Іноді здається, що Ужгород – місто не лише історичне, багатокультурне та неймовірно красиве, а й місто фотографів та SMМ. Звичайно, ми жартуємо, але ця ніша дуже насичена. Попри це не всім щастить знайти свого SMМ-ника, який зрозуміє вас, сприятиме продажам і просуванню бренду.