5 причин обрати спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» в УжНУ

04.10.2020
Наталія Толочко

Вибір майбутньої професії – це завжди крок у невідомість, що вимагає неабиякої відповідальності, рішучості й раціональності. Напередодні потрібно як слід оцінити свої можливості в різних сферах, визначити всі «за» та «проти». Дуже важливо, щоб професія була цікавою, приносила задоволення й викликала бажання прокидатися вранці і йти на роботу. Тоді вам не треба буде працювати жодного дня, як ідеться у відомому вислові.
В УжНУ спеціалізацію «Реклама та PR» відкрили в 2015 році на відділенні журналістики і минулоріч вже випустили перших бакалаврів. Навчальну програму вдосконалюють щороку й пропонують студентам сучасні дисципліни, важливі для їхнього професійного зростання.

Сумніваєтеся, чи варто вчитися в УжНУ на рекламника та піарника? Ми спробуємо переконати вас у тому, що варто! Нижче пропонуємо аргументи.

1. Хороші можливості працевлаштування. Закінчивши університет, ви зможете бути рекламним або PR-агентом, керівником PR-відділу, SMM-менеджером, креативним директором, працівником пресслужби, копірайтером, спічрайтером, бренд-менеджером, маркетологом тощо. І це справді так. Багато студентів, які навчалися або навчаються на рекламника та піарника в УжНУ, вже спробували себе в цій сфері: випускники працюють за фахом і навіть відкривають власні агенції та студії, а ті, хто ще навчається, вже встигли пройти практику в рекламних агенціях, редакціях газет, на радіо.

2. Нові знання, цікаві заняття, власні творчі проєкти. Обравши спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю», ви засвоїте засади написання піар-текстів, опануєте спічрайтинг та копірайтинг, навчитеся розробляти проєкти власних брендів, будете втілювати креативні ідеї під час лабораторних занять, відкриєте для себе світ аудіо- та відеозйомок, дізнаєтеся суть різних видів PR, візьмете роль у створенні власного рекламного видання, поринете у світ психології рекламної діяльності і багато іншого!

3. Можливість знайти друзів на все життя. Окрім знайомства з одногрупниками, на факультеті вас вітатиме дружня команда викладачів кафедри журналістики, які є не тільки професіоналами своєї справи, а й друзями, порадниками. У вільний від занять час із ними можна поспілкуватися за чашкою кави, послухати їхні історії про навчання в університеті та просто пожартувати. Найголовніше – бути відкритими для викладачів, не боятися висловлювати власну думку й обов’язково відвідувати пари, виконувати домашні завдання. Тоді атмосфера під час навчання буде максимально сприятливою для плідної роботи.

4. Участь у цікавих та корисних тренінгах, проєктах, заходах. Рекламісти й піарники в УжНУ – це студенти, які максимально залучені до багатьох подій. До прикладу, теперішні четвертокурсники спеціалізації «Реклама і PR» брали участь у проєкті під назвою «Дизайн спілкування», ідейною натхненницею якого була їхня академнаставниця Леся Поліха. Крім цього, для студентів організовують багато екскурсій, зокрема в редакцію газети «Неділя», на радіо «Тиса-FM», телеканал «UA: Закарпаття» тощо.

5. Шанс знайти себе й реалізуватися сповна. Опанувавши спеціалізацію «Реклама і PR», ви станете упевненою в собі людиною. А все тому, що завжди матимете свободу вибору, можливість реалізувати цікаві ідеї та втілювати в реальність різні проєкти. Будьте впевнені: на шляху до цього вас завжди підтримають та допоможуть вам.
Ось чому варто вступати на спеціалізацію «Реклама і PR» в УжНУ. Ми відкриті до нових знайомств та раді вітати у своїй родині всіх охочих до знань!

Тетяна Хасанова, студентка відділення журналістики

Приєднуйся до нашої медіародини!

Проконсультуйся з нами щодо вступу, розпитай про все, що хвилює.
Проконсультуватися

Телефон

БУДЬМО НА ЗВ'ЯЗКУ

+380 (312) 64-32-46

Адреса

ПИШІТЬ, ЗАХОДЬТЕ
Україна, 88000, 
м. Ужгород, 
вул. Університетська, 14, 
аудиторія 416