Як досягти успіху в SMM, – поради випускниці УжНУ Ірини Качковської

30.11.2023
moderator

Іноді здається, що Ужгород – місто не лише історичне, багатокультурне та неймовірно красиве, а й місто фотографів та SMМ. Звичайно, ми жартуємо, але ця ніша дуже насичена. Попри це не всім щастить знайти свого SMМ-ника, який зрозуміє вас, сприятиме продажам і просуванню бренду.

У сучасному світі цінують як універсальних працівників, так і вузькоспеціалізованих. Але погодьтеся, що якісно робити меблі (наприклад) та ще й регулярно писати тексти про них, а ще й фотографувати… Така «багатогранність» навряд чи можлива. Саме тоді на допомогу приходять працівники SMM (social media marketing). Вони й справді універсальні. Чому? Пропоную дізнатися від випускниці факультету міжнародних економічних відносин УжНУ – Ірини Качковської.

 «У 2019 я закінчила бакалаврат, але на магістратуру не вступала, бо вже мала достатньо багато роботи. SMM почала займатися ще на 2 курсі. Тоді це було бажанням дізнатися щось нове, а з часом і друзі підхопили моє захоплення, почали пропонувати свої бізнеси для просування. У той час SMM-фахівців було мало», – ділиться Ірина.

Цим зацікавила професія? Дівчина відповідає так: «Це робота з людьми, робота з емоціями. Фото та відео – це завжди креативно, особливо з сучасними можливостями. Це свобода в діях, у часі. Саме завдяки цьому я могла легко поєднувати хобі та навчання».

Однак SMM – це не лише фото, не просто публікація і 2-3 сторис. Ірина докладно пояснює робочий процес: «Спочатку даємо клієнтам бриф для заповнення. Типу анкети, з якої можна отримати максимум інформації про новий проєкт, про побажання, бачення нашого замовника. Далі створюємо стратегію просування та план потенційної зйомки. Згодом – ще одна зустріч, під час якої відбувається аналіз усього прописаного.

Після цього ретельніше готуємося до першої зйомки. Добираємо референси (приклади для фото – для натхнення), обираємо ідеї для розважальних рилсів, адже це найкращий безкоштовний метод просування. Лаконічно, з гумором та інформативно.

Уже з готовим матеріалом робимо щодня сторис для того, щоб продукт/послуга/людина не зникали з поля зору цільової аудиторії. Робимо візуал для сторінки, комбінуючи фото. Усе коригуємо за бажанням клієнта. Налаштовуємо таргетовану рекламу. І, звичайно ж, тексти. Робимо їх максимально доступними для сприйняття. Не забуваємо про рубрики. Адже різну інформацію потрібно подавати дозовано. Саме рубриками полегшуємо собі роботу».

Чи можливо просувати свої послуги без SММ? Ірина переконана: «Досить складно, адже є конкуренція, а мешканцям міста неможливо продемонструвати свої доробки. Саме продемонструвати. А краще раз побачити, ніж сто разів почути. Той, хто займається бізнесом самостійно, не може приділяти достатньо часу веденню сторінки, тому ми з командою завжди на зв’язку та намагаємося стати одним цілим. Завдяки правильній подачі ви завжди на крок ближче до клієнтів. Варто додати, що наші послуги мають попит як у мовних школах, так і в консалтинговій компанії, так і в особистих блогах».

Наостанок Ірина зазначає: «Як на мене SММ – це дуже крута професія, яка колись, на другому курсі, була моїм хобі, а тепер стала повноцінною роботою. Я отримую від неї задоволення, заробляю кошти і допомагаю заробляти їх іншим».

Бажаємо Ірині творчих злетів та довгого-довгого польоту в цій сфері. Цінуйте свій час та обирайте найкращих!

 

Ярослава Середич, студентка-магістрантка

Фото Яни Мазюти

Приєднуйся до нашої медіародини!

Проконсультуйся з нами щодо вступу, розпитай про все, що хвилює.
Проконсультуватися

Телефон

БУДЬМО НА ЗВ'ЯЗКУ

+380 (312) 64-32-46

Адреса

ПИШІТЬ, ЗАХОДЬТЕ
Україна, 88000, 
м. Ужгород, 
вул. Університетська, 14, 
аудиторія 416