Були присутні й інші викладачі кафедри іноземних мов: завідувач кафедри, професор Олена Бартош; кандидат педагогічних наук, доцент Олеся Канюк; старші викладачі Діана Граб, Олена Богдан та Олеся Стойка; викладач Оксана Кравець, які пильно стежили за ходом навчального заняття.
Тема відкритого заняття — «Прес-конференція». Обговорювали процедуру проведення брифінгу, дали визначення прес-конференції, почули поради, як готуватися і поводитися, аби отримати якомога більше ексклюзивної інформації. Говорили, зрозуміло, англійською, тому не лише вдосконалили журналістські навички, а й покращили знання англійської мови на професійному рівні.
Не обійшлося, звичайно, і без граматики — виконували вправи. Подискутували також щодо твердження дружини американського президента Гаррі Трумена Бесс Трумен, яка свого часу порівняла прес-конференцію з кліткою зі зміями. Студенти могли проявити креатив, висловлюючись англійською мовою. На практичному занятті були активними всі, у результаті кожен отримав зароблені бали.
Як зазначає Сільвія Золтанівна, готуватися до відкритої пари було нескладно, адже тема заняття передбачена робочою навчальною програмою. Проте педагог додала ще й спеціальні завдання (наприклад, шукали українські відповідники англійським прислів’ям і приказкам). Викладач проведенням заходу задоволена, зауважуючи, що завжди є до чого прагнути, аби щоразу зацікавлювати студентів, подаючи навчальний матеріал.
Студентка Олександра Балог поділилась своїми враженнями: «Ще декілька днів тому вперше почула про таке поняття як "відкрита пара", до цього знала лише про "відкриті уроки" в школі. Спочатку жахнулися всі, але Сільвії Золтанівні вдалося нас заспокоїти і переконати, що все буде добре. Як завжди, ми підготували домашнє завдання, проте без імпровізації на парі не обійшлося. На першу півпару до нас завітала тільки одна викладачка, тому ми дещо розслабилися. Коли після перерви побачили інших викладачів, знову почали нервувати. Та все ж пара була надзвичайно цікавою. Усі найактивніші своєю чесною працею і розумом заробили позитивні оцінки. Я не стала винятком — отримала 4,5 бали. Такий позитивний результат мене неабияк радує».
Студенти зізнаються, що інтегроване навчання стимулює запам’ятовувати нову інформацію і покращувати свій рівень знань не лише з англійської мови, а й з журналістських дисциплін.