У прес-клуб молодого журналіста «Медіаперспективи» завітала магістр журналістики УжНУ, кореспондент обласного видання «РІО», автор іміджевих статей у журналі «Унікум», SMM-менеджером різних брендів Евеліна Гурницька з тренінгом на тему «Practise is everything! Журналістика, PR и реклама у соцмережах».
Зустрічала й представляла гостю викладач кафедри журналістики Наталія Толочко (Каралкіна). Вона ж разом із головою прес-клубу Володимиром Тарасюком відкрила засідання. Гостя розпочала із заклику навчатися, адже вважає, що саме у віці 20–30 років найлегше дається освоєння нових знань, зокрема й вивчення іноземних мов, що є невід’ємним компонентом у роботі журналіста. Також розповіла про навчальні програми, такі як CUPP, Internews, MediaNext, KAMA, Lviv Startup Clab, у частині яких сама навчалася.
У ході тренінгу пані Евеліна розповіла про практичні можливості соціальних мереж та блогів, акцентуючи увагу на Facebook, Instagram та YouTube, що нині найбільш популярні. Важлива річ, на думку журналістки, – злагоджена команда, що працює над створенням іміджу відповідної сторінки організації. Поділилася гостя й безцінним досвідом щодо контенту, який розміщується в соціальних медіа, залучення аудиторії та планування постигну, проаналізувала й сторінку у ФБ спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю».
Окрім цього, порадила декілька книг, зокрема «Важливі роки» Мег Джей, «Як писати добре» Вільяма Зінсера, «Getting things donе» та «Кради як митець» Остіна Клеона, що допоможуть молодому журналісту розпочати свою кар’єру.
Насамкінець усі охочі малі змогу поставити Евеліні Гурницькій питання, що цікавили в межах цієї тематики, – чимало з них стосувалися ведення блогу.
Анастасія НЕЧИПОРУК,
студентка ІІ курсу відділення журналістики спеціальності «Реклама та PR»