Тематика курсових робіт студентів відділення журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» (заочна форма навчання) на 2017/2018 н.р.
Другий курс відділення журналістики (заочна форма навчання), спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю»
№ п/п |
Прізвище, ініціали студента |
Тема курсової роботи |
Прізвище, ініціали викладача |
1. |
|
Особливості реклами в українських жіночих глянцевих виданнях (на матеріалі…………..).
|
Поліха Л.Я. |
2. |
|
Порівняльний аналіз рекламних кампаній «Ukraine Fashion Bazaar».
|
Поліха Л.Я. |
Третій курс відділення журналістики (заочна форма навчання ), спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю»
№ п/п |
Прізвище, ініціали студента |
Тема курсової роботи |
Прізвище, ініціали викладача |
1. |
Бойко І.В. |
Символізм у рекламі автомобілів.
|
Поліха Л.Я. |
2. |
Орсаг В.В. |
Протиставлення товарів як один з популярних прийомів у рекламі.
|
Поліха Л.Я. |
3. |
Шевчук І.Л. |
Специфіка контент-маркетингу підприємства у соцмережі «Фейсбук» (на прикладі…).
|
Барчан О.В. |
4. |
|
Контекстна реклама на новинних закарпатських он-лайн ресурсах.
|
Барчан О.В. |