ематика курсових робіт студентів відділення журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» (заочна форма навчання)

02.03.2018
karolina

Тематика курсових робіт студентів відділення журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» (заочна форма навчання) на 2017/2018 н.р.

Другий курс відділення журналістики (заочна форма навчання), спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю»

№ п/п

Прізвище, ініціали студента

Тема курсової роботи

Прізвище, ініціали викладача

1.

Особливості реклами в українських жіночих глянцевих виданнях (на матеріалі…………..).

Поліха Л.Я.

2.

Порівняльний аналіз рекламних кампаній «Ukraine Fashion Bazaar».

Поліха Л.Я.

Третій курс відділення журналістики (заочна форма навчання ), спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю»

№ п/п

Прізвище, ініціали студента

Тема курсової роботи

Прізвище, ініціали викладача

1.

Бойко І.В.

Символізм у рекламі автомобілів.

Поліха Л.Я.

2.

Орсаг В.В.

Протиставлення  товарів як один з популярних прийомів у рекламі.

Поліха Л.Я.

3.

Шевчук І.Л.

Специфіка контент-маркетингу підприємства у соцмережі «Фейсбук» (на прикладі…).

Барчан О.В.

4.

Контекстна реклама на новинних закарпатських он-лайн ресурсах.

Барчан О.В.

Приєднуйся до нашої медіародини!

Проконсультуйся з нами щодо вступу, розпитай про все, що хвилює.
Проконсультуватися

Телефон

БУДЬМО НА ЗВ'ЯЗКУ

+380 (312) 64-32-46

Адреса

ПИШІТЬ, ЗАХОДЬТЕ
Україна, 88000, 
м. Ужгород, 
вул. Університетська, 14, 
аудиторія 416