• «Висвітлення проблем свободи слова в українському медіапросторі» (Рибченко М., IV курс, наук. керівник – доц. Барчан О.В.);
• «Використання синонімії в журналістських матеріалах на спортивну тематику» (Артюхіна О., III курс, наук. керівник – доц. Тарасюк В.Ю.);
• «Журналістська етика на телеканалі «Інтер» (Борсук О., IV курс, наук. керівник – доц. Тарасюк В.Ю.);
• «Специфіка сучасної фотожурналістики як візуального осмислення дійсності» (Павлище Н., IV курс, наук. керівник – доц. Шаповалова Г.В.);
• «Невербальні засоби спілкування як елемент комунікативного коду тележурналіста» (Чепурних У., IV курс, наук. керівник – доц. Шебештян Я.М.);
• «Особливості журналістського висвітлення суспільно значущих тем у контексті моральності сучасного соціуму» (Маріненко К., IV курс, наук. керівник – викл. Завадяк В.І.);
• «Використання НЛП-технологій у відеорекламі» (Черничко М., III курс, наук. керівник – викл. Завадяк В.І.);
• «Психологічний аспект використання кольорів у друкованих ЗМІ» (Брижань К., II курс, наук. керівник – викл. Зизич Я.Р.);
• «Масова культура і ЗМІ: способи реалізації та взаємовпливу» (Каралкіна Н., II курс, наук. керівник – викл. Зизич Я.Р.);
• «Феномен гонзо-журналістики та її оcoбливості в українському медіапросторі» (Корнієнко А., II курс, наук. керівник – викл. Зизич Я.Р.);
• «Евфемізми як прояв політкоректності в закарпатській пресі» (Левіна І., II курс, наук. керівник – викл. Путрашик В.І.).У ході обговорення студентських досліджень кращими були визнані доповіді Олександри Артюхіної, Ірини Левіної та Уляни Чепурних. Опісля учасниці конференції поділилися своїми враженнями:
«Уже вдруге беру участь у студентській науковій конференції. Цьогорічна пройшла веселіше і "невимушеніше". Мені було дуже приємно почути, що мою роботу вже вдруге визнали однією з кращих. Не може не тішити те, що наше дослідження визнано перспективним, що студенти підтримали мене. Словом, втішно, що і викладачі, і студенти схвально поставилися до проробленої мною роботи» (Олександра Артюхіна).
«На такій конференції я була вперше. Зізнаюся, що була налаштована дещо негативно, знаючи, що зі своєю доповіддю виступатиму останньою. Наслухавшись різних доповідей - як хороших, так і дещо невдалих, - боялася, що на фоні усього вже висловленого виглядатиму ледь чи не найгірше. Тому й була дуже здивована, що викладачам і студентам сподобалось моє дослідження» (Ірина Левіна).
Участь у такого роду заходах є дуже доброю практикою для студентів-журналістів, адже спонукає до аргументування зроблених висновків, конструктивного обговорення дискусійних моментів, виробляє навички ведення наукового пошуку, вміння бачити перспективу, зрештою, володіти собою під час публічного виступу.