Найбільше уваги приділив сучасній блогосфері як своєрідному простору сучасної журналістики. Сьогодні саме в соціальних медіа створюється середовище, в якому відбувається справжнє життя. «Вони надають можливість власноручно сформувати своє інформаційне поле. Тут «живуть» справжні люди, за якими цікаво спостерігати. Особливо цікаві блоги українських політиків, щоправда, коли вони є справжні. Бродського, наприклад, за ЖЖ нерідко критикує мама», — каже Вахтанг Кіпіані.
Популярність у соціальних мережах локально необмежена. Закарпатські газети поки що можуть тільки мріяти про 100 тис. аудиторію, у той час, коли блогери досягають кількісних показників за найшвидші терміни. Крім цього, для професійного журналіста тут чималий простір для створення власних фокус-груп, соціальних опитувань, визначення інтересів читача. Вахтанг Кіпіані стверджує, що проблема сучасних видань саме в тому і полягає, що вони не враховують свою аудиторію, її смаків. Нерідко спрацьовує синдром «магніту відомих особистостей», тобто люди коментують те, що не варте уваги, а є даниною моді.
«У ЖЖ працює правило: «Друг мого друга — мій друг». Тому коли виникає питання, чи можна брати інформацію з блогів, відповідаю: це соціальні медіа, і якщо людина публікує певну інформацію, отже, вона хоче, щоб інші це побачили. Я вже п’ять років не читаю ніяких інших видань, крім своєї френд-стрічки у ЖЖ. Все, про що мені потрібно дізнатися, знаходжу у своїх друзів, багато з яких є редакторами чи рядовими журналістами. Тому все залежить від того, наскільки правильно ми сформуємо свою френд-стрічку», — коментує медійний тренер.
Серед порад Вахтанга Кіпіані, які стануть у пригоді не тільки запеклому блогеристу, але й кожному працівнику медіа:
1. Намагатися зрозуміти, що ведення блогу — це не привід для гаяння часу.
2. У мережі тебе не має бути забагато. Треба пам’ятати, що у твоєї аудиторії, крім тебе, ще купа справ та зацікавлень.
3. Важливим аспектом є розміщення реклами у соціальних медіа. Є безліч людей, які навчилися заробляти гроші саме в такий спосіб.
4. Обов’язкове володіння формою, жанром, ідейним стрижнем.
5. Відповідати своєму вікові, писати про те, що насправді цікаво.
6. Найкращі творіння виходять тоді, коли блогер є самим собою.