Ділова гра з президентами, викладачами та борщем

Студенти 4 курсу відділення журналістики оригінально провели підсумкове практичне заняття із «Сучасного ділового мовлення». Формою стала ділова гра, завданням – продемонструвати етикетні зразки телефонної розмови, ділової бесіди чи наради та провести презентації. Темами журналісти не були обмежені, тож місця для креативу було предостатньо.

 

Перша творча група студентів  запропонувала ділову телефонну розмову, налаштувавши всіх на серйозну хвилю, бо ж розмовляли відразу президенти чотирьох країн: Махмуд Ахмадинежад, Президент Ірану, Віктор Янукович, Президент України, Єлизавета ІІ Марія Вінздор, королева Великобританії, та президент США Барак Обама. Обговорювали можливість спільного святкування Нового 2011 року в Україні. Президент України уточнив питання щодо головної красуні дійства, цієї.....йолки! Англійська королева востаннє розважалася у 1945, тому з радістю погодилася на таку пропозицію. Президент США уточнив спочатку, чи запросили на святкування російського президента Дмитра Медведєва, а дізнавшись, що ні, теж з радістю погодився. Обговорювали також вбрання для новорічного балу-маскараду. Єлизавета ІІ захотіла бути сніговою лавиною, оскільки, за коментарем Віктора Януковича, сніжинки не бувають такими габаритними. Барак Обама вирішив бути сніговиком, а Віктор Федорович попри те, що вже придбав костюм зайчика-побігайчика, забажав бути півником. Оригінальністю виокремився Махмуд Ахмадинежад, який спочатку хотів бути грибом, атомним грибом, але згодом, подумавши, обрав костюм новорічного оленя.
Ця телефонна розмова надзвичайно сподобалась аудиторії, бо всі етикетні форми звертання були дотримані і при цьому розмова не була позбавлена гумору.
Далі студенти сиділи тихенько і уважно, слухаючи ділову нараду, адже відбувалося засідання кафедри, присвячене обговоренню питань, які стосувалися саме студентів відділення журналістики, а саме: проведення модульних контрольних робіт, відвідуваність студентами пар та підготовка до святкування Нового року. Вирішивши всі ці питання, викладацький склад також проголосував хто за, хто проти, хто утримався, щоб іти на пари до студентів.
Журналісти проявили неабиякий талант, пародіюючи викладачів.
Наступною була презентація нового аромату «Chanel N º 413» від будинку Chanel. З журналістами зустрілися президент будинку Chanel, парфумер, який створив аромат, спонсор виходу цього парфуму, піар-агенти кампанії та обличчя аромату «Chanel N º 413» відома супермодель. «Chanel N º 413» - це аромат, який пахне молодою, сучасною жінкою.
На заміну ніжному аромату парфумів прийшов запах справжньої української кухні.  Остання група презентувала бренд «Україна» для популяризації нашої держави серед потенційний іноземних туристів. Були представлені народні промисли, відеопрезентація показала чудові природні ландшафти України, широко була продемонстрована національна кухня. Борщ, пампушки, сало, випічка, узвар - все це могли скуштувати всі охочі й переконатися в гостинності українців.
Ось таким чином студенти 4 курсу не тільки засвоїли практичний матеріал, а ще й показали, як творчо можна підійти до справи.

Віра Власенко, студентка 4-го курсу відділення журналістики

Приєднуйся до нашої медіародини!

Проконсультуйся з нами щодо вступу, розпитай про все, що хвилює.
Проконсультуватися

Телефон

БУДЬМО НА ЗВ'ЯЗКУ

+380 (312) 64-32-46

Адреса

ПИШІТЬ, ЗАХОДЬТЕ
Україна, 88000, 
м. Ужгород, 
вул. Університетська, 14, 
аудиторія 416