Студенти всіх курсів відділення журналістики разом із викладачами відродили традиційний медіафест – «Інформаційну миску».
Журналістська родина зібралася на території санаторно-профілактичного комплексу «Скалка» 7 жовтня. Саме тут із 2011 р. майже щороку медійники проводять свій улюблений фестиваль. Ініціатором традиції є викладач кафедри, заступник головного редактора Медіацентру УжНУ Віталій Завадяк, а виконавцями й учасниками – всі, хто любить боґрач, розваги й відпочинок у колі друзів.
Цього року на свято завітав проректор з науково-педагогічної роботи Ігор Король, який переказав вітання від ректора Володимира Смоланки та зазначив: «Ковід – не ковід, а «Інформаційна миска» – за розкладом. Я дуже радий, що багато старих, добрих заходів відновилися, зокрема і цей. Радий бачити всіх вас тут, відпочиньте на славу!». Медіафест також відкривав декан філологічного факультету Юрій Бідзіля, в. о. завідувача кафедри журналістики Євген Соломін та всі викладачі медійного підрозділу.
Після офіційної частини і приготування всього необхідного для багаття й боґрачу розпочалися конкурси, які вже традиційно проводив доцент кафедри журналістики Володимир Тарасюк. Цього року студенти змагалися на швидкість розпалювання багаття, стрибки в довжину, кидали м’яча на дальність, мірялися силами в армреслінгу, а також провели конкурс на кращу назву команди і її представлення. Найбільш відповідальний конкурс під час медіафесту – приготування боґрачу та його презентація для журі.
Доки головна страва готувалася, студенти провели всі конкурси, а також в оригінальний спосіб представили свої команди. Так, команда першокурсників під назвою «Пів деци» презентувала себе, зачитавши реп, у якому згадала і викладачів, і поділилася враженнями від першого місяця студентського життя. Збірна команда другого та третього курсів журналістів і рекламістів – «Найкраща назва команди» – також колективно зачитала реп. Команда четвертого та п’ятого курсів – «Ветерани» –підготувала креативну розповідь про своїх учасників.
Протягом дня на заході працювала польова пошта, до якої студенти приносили свої повідомлення, зізнання в любові, враження про «Інформаційну миску». Відкривали таємні листи наприкінці фестивалю.
Новими учасниками «Інформаційної миски» цього року були не тільки першокурсники. Студенти другого та третього курсів теж уперше побували тут, тому ми вирішили розпитати в молоді про враження від медіафесту.
Першокурсниця спец. «Журналістика» Анна-Марія Гуті розповіла: «Мені найбільше сподобалася атмосфера, адже цей захід об’єднав нашу групу. Разом готуючи, розпалюючи вогонь, ми стали не просто командою, а друзями. Конкурси були цікаві, але вони трішки відволікали від процесу. Утім, наша група зайняла перше місце, що не може не тішити».
Студентка другого курсу спец. «Реклама та піар» Наталія Папп зазначила: «Мені сподобався гарний відпочинок на свіжому повітрі з однокурсниками, це допоможе нам згрупуватися більше та познайомитися ближче, оскільки перший курс ми провели на дистанційному навчанні. Конкурси були доволі цікаві, але участі я в них не брала, оскільки займалася приготуванням страви. «Інформаційна миска» мені сподобалася, вона розбавила сірі студентські будні та допомогла знайти нових друзів».
Третьокурсниця-журналістка Юлія Дердюк також розповіла, що на «Інформаційній мисці» її курс був уперше: «Це унікальний, цікавий захід, який об’єднує студентів всіх курсів. Проте шкода, що не всі студенти виявили бажання взяти участь у заході, адже він важливий для налагодження зв’язків, знайомства, подальшого навчання на відділенні журналістики».
Студентка-магістрантка Тетяна Лесюк зазначила: «Уважаю, що «Інформаційна миска» – це чудова нагода здружити між собою курси і не тільки. Неформальна складова налагоджує спілкування. Якщо порівнювати з попередніми моїми відвідинами цього заходу, не скажу, що багато змінилося. Але відзначу, що територія більше пристосована для перебування. Оскільки я вже навчаюся в магістратурі, більше ціную такі заходи, розумію, що, можливо, це була моя остання «Інформаційна миска», тож збережу спогади про неї».
Аліса Снарська, ще одна студентка-магістрантка, теж зізналася, що в «Інформаційній мисці» брала участь уперше: «Хоч я вже на 5 курсі, але це моя перша «Інформаційна миска»… Трапляється і таке. У минулі роки не вдавалося поїхати, завжди були якісь перешкоди. Але цього року я вирішила долучитися до студентського відпочинку. Захід сподобався на всі 100 %. На ньому було все, що мені подобається: смачна їжа, хороша компанія, гарна природа та розважальна частина. Хочу подякувати за атмосферу цього дня всім організаторам та учасникам!»
Наприкінці медіафесту до нього долучилися заступник голови Закарпатської ОДА Ігор Шинкарюк та начальник управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Роман Молдавчук. Подарунок медійникам до свята вони зробили напередодні – забезпечили доїзд для студентів і викладачів на «Скалку». Під час заходу Ігор Шинкарюк зазначив, що між кафедрою та адміністрацією налагоджена тісна співпраця і вже є результати роботи. Як чиновник, у діяльності якого чимало формальностей, підкреслив важливість таких креативних, атмосферних заходів, як «Інформаційна миска» та додав, що обласна державна адміністрація радо чекає студентів відділення на практику, стажування, а після – і на роботу.
Ігор Шинкарюк та Юрій Бідзіля оцінили боґрач, його презентацію та оголосили переможців усіх конкурсів. Лідерами медіафесту стали першокурсники – «Пів деци», які приготували найсмачніший боґрач – головну страву «Інфомиски». «Збірна ветеранів» посіла друге місце, а третє, відповідно, «Найкраща назва команди».
Студенти і викладачі завершили цьогорічну «Інформаційну миску» з приємними емоціями та спогадами, що залишатьтся на все життя. Справжнім подарунком усім присутнім стало оголошення про вихідний у п’ятницю – для того, аби по-справжньому відчути свято і добре відпочити перед новими подіями на відділенні журналістики.
Людмила Майор, студентка відділення журналістики
Фото авторки, Володимира Тарасюка, Віталія Завадяка