Анастасія Борсук: «Коли побачила у списку спеціальностей “Реклама і PR”, подумала “it’s a match”»

08.12.2021
moderator

Буває таке, що спілкуєшся з людиною й відчуваєш, що вона справді особлива, творча. Її манери, погляд, одразу привертають увагу. Для мене такою є Анастасія  Борсук.

Анастасія - успішна та креативна дівчина. Закінчила бакалаврат УжНУ за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю», а тепер навчається в магістратурі. Залюбки погодилася розказати нам  свою історію успіху.

«Я завжди знала, що матиму творчу професію, і коли побачила у списку спеціальностей «Реклама і PR», подумала “it’s a match!”»

Анастасія розповідає, що спочатку нічого не розуміла, не знала, який напрямок найбільше до душі, усе здавалося дуже складним. Особливо абревіатура  SMM. Думала, що це якийсь «космос», якого ніколи не збагне.

Та одного разу дівчина побачила вакансію для smm-спеціаліста в місцевого блогера. Каже, що ніби всередині неї щось «йойкнуло». Інтуїція підказувала їй, що треба спробувати. Бо: «Довіряю своїй інтуїції, багато важливих правильних рішень приймала саме завдяки їй».

Тоді Настя навчалася на другому курсі відділення журналістики. Каже, що була дуже впевнена в собі.

Тема розвитку соціальних мереж «зачепила» Настю, вона почала поглиблено вивчати SMM, підписувалась на всі блоги, які тільки траплялись. Так і знайшла блог своєї майбутньої керівниці Олени Яреми, і через деякий час почала працювати з нею і створювати команду, яку згодом назвали «Я - ідея».

Настя прийшла до Олени повна амбіцій, думаючи, що вже все знає, але насправді не знала нічого. Згадує, що керівниця  сміялась із її впевненості, але побачила в ній потенціал і захотіла з нею працювати. Це додало дівчині сили та мотивації рухатись далі.

Незліченна  кількість воркшопів, вебінарів, курсів, великий досвід роботи з клієнтами (працювала з понад тридцятьма), робота в крутій команді — усе це зробило її класним спеціалістом.

Настя любить фотографувати, писати тексти і робити візуальний ряд, але найбільше їй подобається розробляти стратегію та продавати товар клієнта, тобто бути справжнім маркетологом, адаптованим до соціальних мереж.

Каже, що їй не подобається, що в нашому місті більшість думає, що SMM це просто гарні пости і стильне оформлення в сторіс. «Ні! Це набагато більше і я дуже хочу, щоб це розуміли всі».

Анастасія закінчувала бакалаврат і написала дуже круту роботу, завдяки якій в університеті змогли оцінити її рівень знань.  Не приховує, що була не надто успішною в навчанні, бо більшість часу витрачала на роботу, але змогла змінити своє життя на краще.

Пропрацювавши в «Я — ідея» три роки, вирішила почати свій самостійний шлях у цій сфері. Наразі планує набирати команду і підкорювати нові SMM-висоти вже як керівник.

«Олена Ярема + “Реклама та PR”  в УжНУ = SMM-спеціаліст Настя Борсук» — таку кар’єрну формулу виділяє Анастасія Борсук.

Сторінка Насті та сторінка одного з проєктів, який веде в соцмережі "Інстаграм"

 

Тетяна Голяк, студентка відділення журналістики

 

 

Приєднуйся до нашої медіародини!

Проконсультуйся з нами щодо вступу, розпитай про все, що хвилює.
Проконсультуватися

Телефон

БУДЬМО НА ЗВ'ЯЗКУ

+380 (312) 64-32-46

Адреса

ПИШІТЬ, ЗАХОДЬТЕ
Україна, 88000, 
м. Ужгород, 
вул. Університетська, 14, 
аудиторія 416