Акція, започаткована студентами Ужгородського національного університету у вигляді фотогалереї, дістала продовження у дещо новій формі. 4-курсники відділення журналістики під керівництвом Лесі Ярославівни Поліхи приєдналися до вирішення екологічної проблеми в місті на практичному занятті з «Основ PR».
«Ідея може зреалізуватися лише тоді, коли є підтримка та однодумці. У нашому випадку були ці складові. Підтримка керівництва і колег, директорів та вчителів шкіл, творчий запал наших вихованців зробили можливим продовження акції «Стань Ужгороду оберегом – і Ужгород стане твоїм». Студенти молодці, бо ПРАЦЮВАЛИ! І без роботи не залишився ніхто: хтось більше докладав зусиль на підготовчому етапі, хтось під час заходу, хтось монтував сюжет вже після; вирізали, клеїли, шили іграшки, шукали потрібну інформацію, були акторами, але найголовніше – вчилися і здобували досвід організації ПР-акцій. Під час проведення заходу було дуже цікаво спостерігати за студентсько-школярським спілкуванням: обидві сторони вчилися та дивували одне одного. І як наслідок – наповнені знаннями та заряджені позитивом були усі».
Наталія Каралкіна, студентка 4 курсу відділення журналістики:
«Це дуже напружена і тривала робота, хоча процес підготовки був приємним. Ми разом виготовляли макет міста, іграшки. Ідею казки жваво обговорювала ціла група, а вже втілила її у реальність Наталія Шандра. На етапі реалізації дуже несподіваною була реакція дітей, тому що їхня поведінка – це єдине, що не можна було передбачити. Ми дуже довго дискутували з приводу того, чи буде тема екології зрозумілою для малечі і чи зможуть дітки сприйняти усе так, як ми хочемо їм це показати. Сподіваюся, що їм сподобалось, бо нашу групу ця робота дуже згуртувала».
Роберт Папп, студент 4 курсу відділення журналістики:
«Ми знали, що все, що робимо, робимо для дітей, і тому це було цікаво. Через насиченість цього навчального семестру часто просто не вистачало часу на репетиції, але наші зустрічі завжди проходили на позитиві. По-різному нас приймали і школярі: в ЗОШ №15 ми займалися з другокласниками - вони були більш дисциплінованими, а в 12-й займалися з першачками. Отримали великий досвід у роботі з дітьми і було дуже приємно робити те, що може принести користь суспільству і, особливо, молодшому поколінню.