У понеділок, 11 липня, в Ужгородському прес-клубі пройшов перший тренінг у рамках проекту "Проведення навчально-практичного курсу з новітніх медіа в Закарпатській області" на тему "Конвергентна журналістика: нові потреби аудиторії, нові канали комунікацій; роль та функції нових медіа". Тренером виступив Отар Довженко – відомий журналіст, блогер, медіааналітик, учасниками – 14 журналістів з різних засобів масової інформації Закарпаття, серед яких і троє студентів відділення журналістики УжНУ.
Захід був поділений на три змістові блоки. У першому пан Отар з’ясовував суть понять «конвергентність», «мультимедійність» та «журналістська багатозадачність», наголошуючи при тому, що "головною метою конвергентності є синергія — максимально ефективна співпраця і ненаступання один одному на п’яти". Важливо, щоб при такій тісній співпраці кожен ЗМІ зберіг власну самобутність.
Тренер підкреслював, що інтернет - це не ЗМІ, а середовище, де можуть існувати різні медіа.
Торкаючись «багатозадачності» журналіста, Отар Довженко схилявся до того, що це не завжди ознака професійності. "Багатозадачність, доведена до абсурду, є шкідливою, — зауважив лектор. — Коли людина робить багато речей одночасно, то у неї в першу чергу вимикається думалка".
У двох наступних блоках тренінгу обговорили такі питання:
- місце нових медіа у конвергентній групі та мультиплатформні ЗМІ;
- чи потрібне "просування у соцмережах"?;
- як організувати ЗМІ, який знаходитиме свою аудиторію в різних комунікаційних середовищах;
- з чого почати трансформацію ЗМІ в мультимедійний;
- чи потрібна конвергентність, мультимедійність та інноваційність регіональним ЗМІ та їх аудиторії?
- низку інших.
Усі свої твердження Отар Довженко підкріплював прикладами з власного досвіду та провідних медіахолдингів України і закордону.