Субота, 18.11.2017, 03:10
  Ви увійшли як Гість | Група "Гiсть" | RSS
Вітальня НовиниРеєстраціяВхід
[Розширений пошук]
Навігація
Хмарка теґів
Категорії розділу
Призначення [1]
Зустрічі [5]
Одним абзацом [1]
Нові видання [1]
У підрозділах [1]
Із-поміж ювілеїв [3]
Звіти і вибори [1]
У ритмі свята [4]
Наукові заходи [3]
Акція [7]
Інтерв’ю [11]
До свята [3]
КВН [2]
Спорт [1]
Публіцистика [1]
Ровесник [10]
Знай наших! [2]
Помешкання [1]
Дозвілля [5]
Практичні заняття [2]
Опитування [2]
Рейтинги [0]
Подарунки [0]
Цілком відверто [3]
Літературні дебюти [2]
Проекти [2]
Eкcкурсії [2]
Aнонс [6]
Актуально [2]
Враження [13]
Хобі [1]
Наші колеги
Головна » » "Погляд" » Ровесник

Яку марку ви наклеїли на свій лист?
Студенти відділення журналістики створили для вас пошту...
Усім добре відомо, що разом з людиною росте її світогляд, бажання, потреби. Ще в дитинстві кожного з нас вчать писати, і не просто писати, а робити це грамотно. Писемність стала важливим внеском у розвиток цивілізації. Вона дала людині змогу записувати те, про що вона думає, що має намір зробити, що важливо. Письмо стало найпевнішим способом обміну інформацією.


Чомусь спадає на думку дивне й водночас дуже актуальне запитання: «А чи могли б ми обійтися без рукописних текстів, зокрема епістолярію?». Маємо ж електронні листи, СМС. Це зручно, просто, оперативно. Щоправда, вони не передають особливостей почерку. Зате про помилки не треба турбуватися: є Microsoft Word, безліч редакторів і програм, які вкажуть на них.

Мабуть, єдине, чого не замінити сучасними технологіями, ― це запах. Відкриваючи лист, який надійшов на електронну пошту, ми не відчуваємо запаху руки, яка написала його.

І листоношу зараз уже ніхто не чекає. Усе, що ми від них отримуємо, це боргові повідомлення і каталоги. Хто нині в очікуванні листа біжить за ними аж на вулицю?

За даними досліджень «Gemius Audience Fusion Panel», показники паперової пошти суттєво впали у 2009 році, коли "Укрпошта" доставила майже на чверть менше листів, ніж за рік до того. З тих пір їх кількість не зростала більш, ніж на 3% на рік.

Молодь про листи вже майже забула. І на питання: «Як часто ви надсилаєте й отримуєте рукописні листи?» відповідає так:
  • Не надсилаю. Та й отримую не часто. Я вже більше пристосувалася до електронних листів. Так мені зручніше.

  • Рідко дуже, останній раз надсилав рік тому, а отримував тиждень тому, та і той з податкової.

  • Не частіше, ніж раз на рік.

  • 0 % із перерахованого.
То яка марка наклеєна на вашому листі? Чи, може, всі уже забули, що таке марка?

А може, справа в тому, що отримувати листи хочуть усі, а писати їх нікому? Якщо так, то ніколи не забувайте про те, що на конверті мають бути дві адреси, і листування, як і кохання, потребує двох.

Почніть із себе! Надішліть листа – і ви неодмінно отримаєте відповідь. Кожен дім має свою адресу і поштову скриню, яка працює завжди, незалежно від світла і природних умов.


P.S. Щоб не забути про традиційний спосіб написання листів, студенти відділення журналістики створили для вас пошту, яка неодмінно доправить ваш лист до адресата. Навіть якщо це буде інший факультет чи навіть місто.

Увага!!! Поштова скринька – біля входу до прес-клубу молодого журналіста «Медіаперспективи» (ауд. 406).



Мирослава Турок, студентка відділення журналістики
Категорія: Ровесник | Додав: Путрашик (20.03.2013)
Переглядів: 376 | Рейтинг: 5.0/3


Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук у словниках

Відділення журналістики УжНУ © 2017 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них •  Хостинг від uCoz