+380 (312) 64-32-46 kaf-journal@uzhnu.edu.ua
Тематика курсових робіт студентів відділення журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»
Вітальня » 2018 » Березень » 2 » Тематика курсових робіт студентів відділення журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»
16:56
Тематика курсових робіт студентів відділення журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»

Тематика курсових робіт студентів відділення журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»  на 2017/2018 н.р.

Перший курс відділення журналістики, спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю»

№ п/п

Прізвище, ініціали студента

Тема курсової роботи

Прізвище, ініціали викладача

1.

Нестеренко-Шатро С.Р.

Лексико-фраземні риси закарпатської друкованої реклами (на матеріалі журналу «Унікум» 2016-2018 рр.).

Шебештян Я.М.

2.

Попп Г.П.

Актуальні засоби компресії у рекламотворчості: типи і роль. 

 

Шебештян Я.М.

3.

Балюк М.В.

Лінгвально-паралінгвальні особливості рекламних творів у структурі журналу «Український тиждень» (2017-2018 рр.).

Шебештян Я.М.

4.

Бурлака А.Р.

Якісна специфіка зовнішньої реклами в Ужгороді: правописний аспект.

 

Шебештян Я.М.

5.

Бушко Е.С.

Власні назви у структурі рекламного тексту: розряди та функції.

 

Шебештян Я.М.

6.

Вовчок А.І.

Своєрідність реалізації у рекламному творі експресивних ресурсів мови.

 

Шебештян Я.М.

7.

Куруц Б.І.

Використання синонімів у сучасному рекламному тексті (на прикладі…)

Гецко Г.І.

8.

Хасанова Т.А.

Особливості мовлення реклами косметичних засобів (на прикладі…)

Гецко Г.І.

9.

Середич Я.В.

Функціонування іншомовної лексики у сучасному рекламному тексті (на прикладі…)

Гецко Г.І.

10.

Піпаш Ю.В.

Мовна гра в рекламі як маніпулятивна техніка (на прикладі…)

Гецко Г.І.

11.

Лендєл В.О.

Лексико-семантичні анормативи в текстах друкованої реклами (на матеріалі закарпатських ЗМІ).

Путрашик В.І.

12.

Кость Є.А.

Специфіка використання фразеологічних засобів увиразнення рекламного тексту (на матеріалі…..).

Путрашик В.І.

13.

Костецька К.А.

Лексичні особливості текстів нативної реклами (на матеріалі інтернет-видань на вибір…. Аналіз із використанням методів корпусної лінгвістики).

Шаркань В.В.

Другий курс відділення журналістики, спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю»

№ п/п

Прізвище, ініціали студента

Тема курсової роботи

Прізвище, ініціали викладача

1.

Кондратьєва М.С.

  1. Змістові та мовностильові риси сучасної української соціальної реклами (аналіз телемовлення – канал на вибір).

Шебештян Я.М.

2.

Компанієць П.Г.

Відеоблог як новий засіб рекламної діяльності: своєрідність поєднання вербального і невербального компонентів.

Шебештян Я.М.

3.

 

Комунікативні технології просування освітніх послуг на відділенні журналістики ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (творча робота).

Бідзіля Ю.М.

4.

Полянська І.І.

Соціальна реклама в телевізійному просторі України (на прикладі…………..).

 

Бідзіля Ю.М.

5.

Сов’як Н.М.

«Паблік рілейшинз» як спосіб інформаційного просування мистецьких творів (на прикладі………).

Бідзіля Ю.М.

6.

Кирилова А.І.

Український рекламний ринок у зв’язку з ґендерними та віковими особливостями аудиторії.

Бідзіля Ю.М.

7.

Маргітич А.В.

Використання літературно-художніх та образотворчих засобів у сучасній рекламі (на прикладі………..).

Бідзіля Ю.М.

8.

Рижак І.С.

Специфіка сучасної телевізійної реклами (на прикладі діяльності StarLight Media).

 

Соломін Є.О.

9.

 

Особливості прихованої реклами в Україні(на прикладі видання Gazeta.ua»).

 

Соломін Є.О.

10.

 

Історична тематика в сучасних рекламних роликах українського телебачення: формально-змістові особливості.

Барчан О.В.

11.

Даниш С.І.

Драматизована реклама на українському телебаченні.

 

Барчан О.В.

12.

Борсук А.В.

POS-матеріали як засіб додаткового привернення уваги споживача (на прикладі супермаркету «Дастор» м. Ужгород).

Поліха Л.Я.

13.

Стахова О.С.

Мерчандайзинг як важливий засіб комунікації (на прикладі магазинів м. Ужгорода).

 

Поліха Л.Я.

14.

Снарська А.А.

Колористики в рекламі продуктів харчування (на матеріалі……………………).

 

Тарасюк В.Ю.

15.

Дитріх Л.Б.

Особливості аргументації у рекламі комп’ютерної техніки.

 

Тарасюк В.Ю.

Третій курс відділення журналістики, спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю»

№ п/п

Прізвище, ініціали студента

Тема курсової роботи

Прізвище, ініціали викладача

1.

Кісіль Д.А.

Специфіка політичної реклами в Україні (на матеріалі політичної партії  «Народний фронт»).

 

Бідзіля Ю.М.

2.

Свердун Т.В.

Семіотичні моделі вітчизняної реклами (на прикладі……………………………).

 

Бідзіля Ю.М.

3.

Бригідін В.В.

Інформаційні домінанти в рекламній стратегії Радикальної партії Олега Ляшка.

 

Бідзіля Ю.М.

4.

 

Креатині засоби формування іміджу відділення журналістики УжНУ. Творча робота.

 

Бідзіля Ю.М.

5.

Панасюк Л.В.

Організація  дозвілля та відпочинку студентів як PR-заходи філологічного факультету УжНУ.

 

Поліха Л.Я.

6.

Гомонай А.Е.

Іміджева мультимедійна презентація у профорієнтаційній роботі. Творча робота.

 

Поліха Л.Я.

7.

Нечипорук А.В.

Мовленнєві рекламні засоби мотивації споживача рекламної продукції (за матеріалами…….).

 

Шаркань В.В.

8.

Мошак А.М.

Колористика сучасної міської реклами: ознаки постмодернізму (на прикладі міської реклами).

Завадяк В.І.

9.

Кузьміна К.П.

Символи у сучасній PR та рекламній діяльності (на матеріалах політичної реклами Закарпаття).

Завадяк В.І.

ntvk id="m-iIQUqZpHU8">
Переглядів: 85 | Додав: Каралкіна | Рейтинг: 5.0/1


Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт відділення журналістики © 2018 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них • Хостинг від uCoz
Закрити вікно пошуку