+380 (312) 64-32-46 kaf-journal@uzhnu.edu.ua
Студенти-журналісти навчалися розпізнавати корупціонерів під час воркшопу від компанії «YouControl»
Вітальня » 2017 » Грудень » 1 » Студенти-журналісти навчалися розпізнавати корупціонерів під час воркшопу від компанії «YouControl»
21:26
Студенти-журналісти навчалися розпізнавати корупціонерів під час воркшопу від компанії «YouControl»
 

29–30 листопада в УжНУ перебували представники компанії «YouControl», яка спеціалізується на перевірці контрагентів та діловій розвідці. Для закарпатських журналістів, громадських активістів, студентів кафедри фінансів і банківської справи та відділення журналістики УжНУ представники компанії влаштували брифінг та воркшопи.

Студенти, зокрема, ознайомлювалися з роботою «YouControl» 30 листопада. Вони навчалися працювати з аналітичною системою, яка агрегує відкриті дані, відстежує зміни в держреєстрах та візуалізує зв’язки між афілійованими особами, надає інформацію про фінансовий стан та зовнішньоекономічну діяльність компаній.

Ініціатором приїзду «YouControl» до УжНУ стала кандидат економічних наук, професор кафедри фінансів і банківської справи Ніна Пойда-Носик. Під час відкриття воркшопу вона зазначила, що з березня цього року завдяки меморандуму, підписаному з компанією, студенти мають змогу на практиці розрізняти надійні та сумнівні компанії, уникати укладання ризикових угод тощо. Крім того, їм надають безкоштовний доступ до сайту.

Зліва направо: Сергій Мільман, Ніна Пойда-Носик, Антоніна Ряховська

Можливості «YouControl» можна зрозуміти вже з самого гасла компанії: «Наша місія – сприяти створенню прозорого бізнес-середовища та економічного зростання України». Засновник і СЕО «YouControl» Сергій Мільман розповів студентам про ідею створення такої компанії: «У 2013 році я вирішив повністю змінити сферу діяльності і почав цікавитися діловою розвідкою. По-перше, мені надто подобалася ІТ-сфера, а по-друге, я хотів використати свої знання, які впродовж років здобув, перебуваючи у бізнесі. Зрештою, так і зародився план щодо створення системи «YouControl», яка розпочала роботу в 2014 році». У проведенні воркшопу Сергію допомагала PR-менеджер компанії Антоніна Ряховська.

Студенти детально ознайомилися з сайтом та власноруч спробували перевірити діяльність і прозорість трьох компаній. Дійшли висновку, що, простежуючи на сайті діяльність певної фірми, варто передусім звертати увагу на судові справи, які свідчать про особливості ведення бізнесу. Не менш важлива перевірка зв’язків однієї компанії з іншими, а також власників підприємства, які можуть виявитися фіктивними.

Отже, ресурс агрегує максимальну кількість достовірної інформації про компанії, тим самим зменшуючи ризики співпраці з недобросовісними контрагентами. Сергій Мільман зазначив, що в Україні існують аналоги «YouControl», але вони поступаються тим, що недоступні для всіх, на відміну від аналітичної системи, яку презентує їхня компанія. Говорив виконавчий директор і про майбутні оновлення сайту: до опції встановлення зв’язків додаватимуть історичні дані; планують змінити і принцип роботи моніторингу, поліпшити інструмент для аналізу ринків. Тож аналітична система невдовзі стане ще кориснішою для всіх, хто прагне навчитися виявляти корупціонерів і недобросовісних контрагентів до початку співпраці з ними.

Євгенія Семененко та Богдана Шмулига,
студентки відділення журналістики УжНУ


Категорія: Теорія і практика | Переглядів: 123 | Додав: Каралкіна | Рейтинг: 0.0/0


Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт відділення журналістики © 2018 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них • Хостинг від uCoz
Закрити вікно пошуку