Понеділок, 23.10.2017, 00:39
  Ви увійшли як Гість | Група "Гiсть" | RSS
Вітальня Пульс відділенняРеєстраціяВхід
[Розширений пошук]
Навігація
Хмарка теґів
Категорії розділу
Магістратура [12]
Дипломні / бакалаврські [0]
Різне [0]
Науковi семiнари [1]
Наші колеги
Вітальня » Пульс відділення » Науково-дослідна робота » Магістратура

Вишневська Надія Ігорівна / випуск ’2011
07.09.2011, 15:49
Наукова робота на здобуття кваліфікації магістра зі спеціальності 8.030201 – журналістика. – ДВНЗ «Ужгородський національний університет», відділення журналістики. – Ужгород, 2011. – Рукопис. 

Тема: Медіарилейшнз у системі PR-технологій початку ХХІ століття: форми і засоби втілення 

Науковий керівник: Шумицька Галина Василівна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики філологічного факультету Ужгородського національного університету 

Рецензент: Тарканій Ганна Михайлівна, аспірант Інституту журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, координатор Ужгородський прес-клубу 

Анотація
Визначено роль і місце медіарилейшнз у контексті розвитку сучасних комунікативних технологій. Окреслено специфіку нових PR-технологій (Digital Public Relations, Crazy Public Relations) та їх застосування в процесі реалізації PR-програми. Враховуючи результати опитування журналістів і PR-фахівців, теоретичні і практичні наукові дослідження, з’ясовано нові жанри взаємодії PR-структури з ЗМІ і розроблено класифікацію новітніх форм медіарилейшнз. Встановлено, що суттєвих трансформацій зазнають і засоби ефективної комунікації PR-структури зі ЗМІ, що зумовлено насамперед їх інтеграцією в інтернет-простір, гіпертекстуальністю, інтерактивністю, мультимедійністю, надоперативністю нових медіа. Досліджено проблему поширення замовних матеріалів Інтернеті (так званої «онлайн-джинси») як нелегітимного засобу медіарилейшнз. Проведено моніторинг замовних PR-матеріалів у якісних українських інтернет-виданнях. Розглянуто проблему регулювання прихованої реклами за кордоном та в Україні. З’ясовано, що в умовах розвитку сучасних технологій, віртуалізації медіа і піару з’являються нові форми та засоби медіарилейшнз і модифікуються традиційні. 

Ключові слова: медіарилейшнз, нові медіа, Digital Public Relations, Crazy Public Relations, форми і засоби медіарилейшнз, «онлайн-джинса».
Категорія: Магістратура | Додав: Путрашик | Теги: медіарилейшнз, «онлайн-джинса», форми і засоби медіарилейшнз, Надія Вишневська, нові медіа, Crazy Public Relations, Digital Public Relations
Переглядів: 525 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0


Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук у словниках

Відділення журналістики УжНУ © 2017 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них •  Хостинг від uCoz