Понеділок, 25.09.2017, 09:52
  Ви увійшли як Гість | Група "Гiсть" | RSS
Вітальня Пульс відділенняРеєстраціяВхід
[Розширений пошук]
Навігація
Хмарка теґів
Категорії розділу
Магістратура [12]
Дипломні / бакалаврські [0]
Різне [0]
Науковi семiнари [1]
Наші колеги
Вітальня » Пульс відділення » Науково-дослідна робота » Магістратура

Тодавчич Наталія Юріївна / випуск ’2011
31.08.2011, 11:28
Наукова робота на здобуття кваліфікації магістра зі спеціальності 8.030201 – журналістика. – ДВНЗ «Ужгородський національний університет», відділення журналістики. – Ужгород, 2011. – Рукопис. 

Тема: Особливості рекламного тексту як соціоетичного явища у зв’язку з проблемою істинності/неістинності інформації 

Науковий керівник: Шебештян Ярослава Михайлівна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики філологічного факультету Ужгородського національного університету 

Рецензент: Шаповалова Галина Валентинівна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики філологічного факультету Ужгородського національного університету 

Анотація. Розглянуто соціоетичне значення реклами в умовах сучасного українського соціокультурного простору та з’ясовано особливості соціоетичного впливу реклами на формування у реципієнта істинних поглядів на життєві реалії. Досліджено природу рекламних текстів як форми масової комунікації. Проаналізовано рекламну телевізійну продукцію вітчизняних телеканалів за способами подачі текстів, їх відповідністю соціоетичним нормам. Досліджено сучасну рекламу з погляду лінгвістики та соціолінгвістики, етики та психології. Окреслено жанрові, функціональні та типологічні особливості сучасних рекламних звернень; основні соціогенні та біогенні мотиви, методи маніпуляції та соціально-психологічного впливу, що використовуються при створенні реклами. Зроблено спробу визначити рівень істинності/неістинності рекламних повідомлень на сучасному українському телебаченні.

Ключові слова: реклама, рекламне гасло, рекламний текст, соціоетичне явище, істинність/неістинність інформації.



• Хроніка
Категорія: Магістратура | Додав: Путрашик | Теги: істинність/неістинність інформації, соціоетичне явище, рекламне гасло, Наталія Тодавчич, рекламний текст, реклама
Переглядів: 437 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0


Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук у словниках

Відділення журналістики УжНУ © 2017 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них •  Хостинг від uCoz