Неділя, 22.10.2017, 21:09
  Ви увійшли як Гість | Група "Гiсть" | RSS
Вітальня Пульс відділенняРеєстраціяВхід
[Розширений пошук]
Навігація
Хмарка теґів
Категорії розділу
Актуально [2]
Акція [6]
Aнонс [6]
Враження [11]
Дозвілля [3]
До свята [2]
Eкcкурсії [1]
Зустрічі [3]
Із-поміж ювілеїв [2]
Інтерв’ю [8]
Звіти і вибори [1]
Знай наших! [2]
КВН [2]
Літературні дебюти [2]
Наукові заходи [3]
Нові видання [1]
Одним абзацом [1]
Опитування [1]
Помешкання [1]
Практичні заняття [2]
Призначення [1]
Проекти [1]
Ровесник [9]
Спорт [1]
У підрозділах [1]
У ритмі свята [4]
Наші колеги
Вітальня » Пульс відділення » Свіжий погляд » Практичні заняття

Про що мріють і як пахнуть ужгородські прес-центри?
27.03.2011, 12:38
У березні завжди настає отой переломний момент, коли стіни університетських приміщень стають затісними, а повітря застояним. Тоді все твоє «внутрішнє» рветься на вулицю, до весни. Буває, що тобі щастить, і вслід за «внутрішнім» поза стінами і коридорами опиняється й твоє «зовнішнє».

Нарешті,10 березня і наше «зовнішнє» звільнилося від лекцій і вирушило виконувати практичний бік університетських занять – екскурсію прес-центрами Ужгорода.

Першою «зупинкою» студентів-журналістів був прес-клуб «Реформ», знайомий нам з часу проходження літньої практики. Він є найстаршим ужгородським прес-центром, який за майже 11 років пройшов шлях до самостійного медіа-центру. Щорічно прес-клуб «Реформ» проводить близько 100 зустрічей із політиками, зірками шоу-бізнесу, юристами та письменниками, що дало змогу зібрати чималеньку бібліотеку. Відомо, що саме працівники прес-клубу започаткували щорічний конкурс, в якому членам «журналістської родини» присвоюються звання «Відкриття року», «Журналіст-оптиміст», «Журналіст, якого ноги годують», «Найкращий Гойс року». Окрім того, працівники прес-клубу поділилися, що завжди відкриті до співпраці із охочими студентами.

Наступним був прес-центр «Закарпаття», який нещодавно відкрився і мав приємний запах лимонного мила. Про зовсім ще коротку історію прес-центру та сайту «Закарпаття-Online» нам розповіли редактор Олег Диба та «ґаздиня» прес-центру Зоряна Попович. Вони наголосили, що 99% акцій, які проходять у «Закарпатті» мають некомерційний характер. За короткий період існування прес-центр встиг прийняти Ірванця, Прохаська, Ходановича, Слабошпицького, а також провести декілька громадських акцій, останньою з яких стала «Твоя вишиванка».

Останнім «пунктом призначення» був європейський медіа-центр «Нове Закарпаття», який є теж молодим, оскільки існує близько 10 місяців. Редактор прес-центру Микола Кошута розповів, що «Нове Закарпаття» є своєрідною «гаванню» для опозиціонерів, гостями якої були Мостова, Гриценко та Мельниченко. Окрім того, пан Микола поділився планами на майбутнє – створити «Клуб журналіста», де б колеги могли зустрічатися не тільки «по роботі», а й для спілкування, обміну досвідом.

Після цієї екскурсії кожен, гадаю, став на маленький крок ближче до усвідомлення суті професії журналіста. Розчарував цей крок чи порадував – справа кожного, але головне, що всі таки його зробили. А рух – це завжди добре, як «внутрішній», так і «зовнішній».

Катя Брижань, студентка ІІ курсу відділення журналістики
Категорія: Практичні заняття | Додав: Медіа--admin
Переглядів: 128 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0


Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук у словниках

Відділення журналістики УжНУ © 2017 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них •  Хостинг від uCoz