Понеділок, 25.09.2017, 08:06
  Ви увійшли як Гість | Група "Гiсть" | RSS
Вітальня Пульс відділенняРеєстраціяВхід
[Розширений пошук]
Навігація
Хмарка теґів
Категорії розділу
Магістратура [12]
Дипломні / бакалаврські [0]
Різне [0]
Науковi семiнари [1]
Наші колеги
Вітальня » Пульс відділення » Науково-дослідна робота » Магістратура

Молнар Ірина Йосипівна / випуск ’2011
02.09.2011, 15:48
Наукова робота на здобуття кваліфікації магістра зі спеціальності 8.030201 – журналістика. – ДВНЗ «Ужгородський національний університет», відділення журналістики. – Ужгород, 2011. – Рукопис. 

Тема: Сучасні засоби і методи психологічного впливу ЗМІ на соціальну поведінку індивідуума 

Науковий керівник: Шумицька Галина Василівна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики філологічного факультету Ужгородського національного університету 

Рецензент: Заболотна Наталія Михайлівна, старший викладач кафедри психології Ужгородського національного університету 

Анотація. Розглянуто проблему психологічного впливу ЗМІ (телебачення) на формування свідомості індивідуума та його соціальну поведінку. З’ясовано зміст понять «медіапсихологія», «патогенний текст», «медіаосвіта». Розкрито роль телебачення як чинника в духовному становленні людини та його одночасний деморалізуючий вплив на індивіда, висвітлено місце і значення телебачення в житті молодших школярів; обґрунтовано особливості сприймання молодшими школярами телевізійної інформації. Представлено організацію та методику експериментального етапу дослідження, метою якого було дослідити роль засобів масової інформації (телебачення) у житті дитини. Проведено ряд методик, за допомогою яких визначено джерела надходження до дітей моралетворчої інформації, принципи вибору дітьми моральних ідеалів. Визначено методи психологічного впливу телебачення на формування особистості дитини: метод прямого навчання цінностей; метод навіювання; метод переконання; метод схвалення й засудження. Зазначено, що журналісти несуть велику відповідальність за спрямованість і якість телепрограм, що вимагає від них високого професіоналізму, знання дитячої психології.

Ключові слова: психологічний вплив ЗМІ, телебачення, журналістика і психологія, медіапсихологія, дитяча телеаудиторія, засоби і методи психологічного впливу, патогенний текст. 
Категорія: Магістратура | Додав: Путрашик | Теги: медіапсихологія, Телебачення, Ірина Молнар, дитяча телеаудиторія, журналістика і психологія, патоген, психологічний вплив ЗМІ
Переглядів: 444 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0


Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук у словниках

Відділення журналістики УжНУ © 2017 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них •  Хостинг від uCoz