Понеділок, 19.02.2018, 06:07
  Ви увійшли як Гість | Група "Гiсть" | RSS
Вітальня Матеріали викладачівРеєстраціяВхід
[Розширений пошук]
Навігація
Хмарка теґів
Категорії розділу
Питання на іспити й заліки [1]
Теми курсових і дипломних робіт [0]
Результати модулів [0]
Різне [0]
Наші колеги
Вітальня » Матеріали » Завадяк В.І. » Питання на іспити й заліки

Перелік питань на залік із дисципліни спеціалізації "Сучасні комунікативні технології"
20.11.2010, 03:00
Контрольні питання до заліку

1. Розкрийте зміст поняття „комунікативні технології”.

2. Які складові комунікативної діяльності можете назвати?

3. Дайте характеристику типам комунікації.

4. Дайте класифікацію комунікативних одиниць, розкрийте їх функції.

5. Охарактеризуйте типологію комунікативних досліджень у сучасному науковому дискурсі.

6. Що включає в себе поняття комунікативного акту.

7. Що включає в себе комунікативного ефекту в масовій комунікації.

8. Визначте критерії ефективності комунікації і опишіть її складові.

9. Дайте визначення неефективної комунікації.

10. Розкрийте причини зниження ефективності комунікації.

11. Охарактеризуйте ситуативні типи комунікаторів.

12. Розкрийте зміст поняття культура комунікації.

13. В чому полягає різниця між комунікацією в художньому публічному, офіційному, науковому дискурсах?

14. Дайте термінологічну, образну та науково-популярну характеристику поняття „комунікативний ефект”.

15. Опишіть комунікативний ефект як результат сприймання медійного матеріалу.

16. Назвіть комунікативні ефекти пов’язані зі зміною інформаційної компетенції.

17. Дайте характеристику комунікативним ефектам, що пов’язані зі зміною психологічного стану комуніката.

18. Визначте сутність поняття „логічні комунікаційні ефекти”, дайте їм характеристику.

19. Охарактеризуйте комунікативний ефект з погляду процесуальних характеристик.

20. Охарактеризуйте комунікативні ефекти як реакцію на повідомлення.

21. Що таке передбачувані й непередбачувані комунікативні ефекти?

22. В чому полягає проблема комунікативного очікування, як вона врахована в стандартах журналістської діяльності.

23. Що таке Комунікативні моделі реагування.

24. Дайте визначення поняттям „статичні комунікативні ефекти” й „динамічні комунікативні ефекти” опишіть принципи їх формування.

25. Як пов’язані комунікативний ефект і цілісність журналістського твору.

26. Назвіть етичні складові масовокомунікаційної діяльності.

27. Опишіть типові ефекти актуального медійного простору та наслідки їх продукування. 28. Дайте характеристику типології помилок автора й редакторського колективу при формуванні комунікативного ефекту.

29. Як забезпечується комунікативна мета в багатовекторній та розмежованій у часі комунікаціях.

30. Що таке комунікативна ситуація, які способи її врахування та зміни при формуванні повідомлення ви знаєте?

31. В чому полягає закон апперцепції?

32. Назвіть критерії результативності комунікації.

33. Які способи оцінки комунікативного потенціалу ситуації спілкування ви знаєте?

34. Розкрийте зміст поняття „інформаційного комфорт”, опишіть методи його встановлення.

35. Опишіть комунікативну дистанцію як спосіб формування рамки комунікації.

36. Для чого виконується аналіз смислів та змістів комунікації щодо цілісного відображення дійсності.

37. Охарактеризуйте граф як модель реальності.

38. Назвіть функції ієрархічної системи фактів дійсності у творі з позиції ефективності комунікації. Дайте їм коротку характеристику.

39. Як пов’язані мовні засоби впливу й мовленнєві фігури?

40. Дайте характеристику зв’язку інформаційного резонансу і позицій комунікаторів.

41. Що таке мова прайм?

42. Які мовні засоби інформаційного комфорту ви знаєте .

43. Назвіть засоби створення гумору у повідомленні.

44. Дайте характеристику названим поняттям, вкажіть на особливості їх використання у медійному тексті: прагмеми та інформеми; механізми сенсибілізації прагмем; універсальні квантифікатори; модальні оператори можливості та необхідності.

45. Охарактеризуйте типологію ескпресивів української мови з погляду впливу.

46. Розкрийте зміст поняття „структура повідомлення”.

47. Назвіть принципи структурування інформації, вкажіть на типові помилки структурної організації твору.

48. Що таке комунікативна структура?

49. Назвіть прийоми структурного оперування сприймачем інформації.

50. Розкрийте зміст поняття „додатковий смисл”, вкажіть на способи його продукування у творі.

51. В чому суть методу негативних груп віднесення?

52. Розкрийте роль експресії у використанні структурних прийомів впливу. 53. Рекламна комунікація і її характеристика.

54. Назвіть ефективні прийоми реклами, дайте оцінку їх комунікативного потенціалу.

55. PR як сфера комунікативної діяльності.

56. Охарактеризуйте жанри інформаційної діяльності в PR.

57. Назвіть прийоми підвищення ефективності прес-релізу.

58. Що таке інформаційна акція? Які прийоми є найбільш ефективними в інформаційних акціях.

59. Поняття стратегії й тактики впливу: контекст технологій ефективної комунікації.

60. В чому різниця між стратегічними й тактичними підходами до організації інформаційної діяльності?

Переходів: 598 | Додав: Путрашик | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук у словниках

Відділення журналістики УжНУ © 2018 • Передрук матеріалів сайту можливий за умови гіперпокликання на них •  Хостинг від uCoz